maandag 3 maart 2014

pull wordt muts x 2

De dochter droeg dit jurkje/truitje supergraag wegens héél zacht. 
Kleine meisjes worden groot en moeten soms met spijt afscheid nemen van lievelingskledij. 
Maar niet als je recyKleert!

Ik draaide het truitje binnenste buiten, want de buitenkant was wel wat aan het wollen. 
Ik legde een muts op de onderkant en tekende die over. Uitknippen en overlocken. 
Knoopjes erop en de nieuwe mutsen waren geboren! 
Ik kreeg zelfs nog een leuke 'beanie' uit de kraag! 
Very easy want de boordbanden zijn reeds aanwezig en dat spaart veel tijd en werk!
Broer en zus zijn blij, want ze lopen identiek zij aan zij!

Van muts drie heb ik geen foto en gelukkig maar want ik moet dringend afleren op 's avonds foto's te trekken. Maar ja, wanneer heeft een mens anders tijd :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...