woensdag 12 maart 2014

Mod podge om blikken doos te pimpen

Vorige blogpost vertelde ik dat ik mod podge had gemaakt. 
Zo'n lijm kost veel in hobbywinkels, maar de dame van Toertjes&Pateekes verklapte 
haar manier van werken en ja, 
het werkt echt!
Gewoon knutsellijm uit (alweer 'den Action') leegspuiten in een glazen potje, 
het busje opvullen met water en bij de lijm leegspuiten, 
goed schudden en.... gebruiksklaar!
Een stofje op maat knippen, een blikken doos instrijken met mod podge, 
stofje omheen de doos wikkelen, nog een laag mod podge er bovenop! 
24 u droogtijd later heb je dit effect.


De wasi-tapepotjes staan er goed in!



2 opmerkingen:

  1. Welke knutsellijm is dat dan precies? Heb je daar een fotootje van ofzo?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar heb ik geen foto van.
      Het zit in een langwerpig wit doosje met gele opdruk. Zo nogal loperige lijm uit een 'nijp-mij-uit-flesje' :-) Er staat 'knutsellijm' op.
      Ik hoop dat je hieraan wat hebt?!
      Veel plezier alvast, het werkt echt goed!

      Verwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...