donderdag 19 april 2012

IZie jij wat ik zie? en We zijn weer thuis.

Er zijn in Zweden van die verkeersborden waar ik al eens moet om gniffelen. 
Ofwel door de woorden die erop staan en die in 't Nederlands héél anders kunnen geïnterpreteerd worden, 
ofwel zoals deze: nogal letterlijk een DOODlopende straat! 
Wee uw vege lijf als ge toch probeert verder te rijden , daar :-) 


Oh, ja. Voor wie 't interesseert: we zijn weer thuis, babyzoon en ik. 
We gingen ook al eens terug op controle en toen zei de pediater dat ons ventje van geluk mocht spreken dat hij al al die tijd borstvoeding kreeg , want dat hij niet wist hoe het hem anders zou zijn vergaan met zo'n agressieve bacterie in zijn kleine lijfke. 
De borstmelk gaf hem toch constant goede bacterietjes en massa's antistoffen, én past zich voortdurend aan aan de noden van je kindje.
En ik begon nog wel te twijfelen om nog langer door te doen, want met al die darmperikelen en dat gekots van babylief(ja, hij blijft krampkes hebben)... om maar te zwijgen over alle goedbedoelde kritiek die iedereen altijd klaar heeft.
Maar, allez, dokter heeft me nog maar eens overtuigd van alle voordelen van borstmelk en dus ben ik nog altijd hevige voorstander en trek ik weer verder ten strijde om mama's die twijfelen over te halen TOCH door te zetten of echt wel te beginnen met borstvoeding :-)
Allen aan de borst,dus!! :-)

1 opmerking:

  1. hopelijk gaat het al wat beter met da kleine ventje & zijn mama ;-) & borstvoeding = the best!!! geniet nog lekker van elkaar! prachtige foto trouwens, super ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...