zaterdag 7 januari 2012

Wat zat er nu eigenlijk in?

Een tijdje terug had ik een verrassingsweggever omdat ik 30 volgers had. 
Ik zette me aan het knutselen en maakte er dit pakketje van dat door MiM is gewonnen.


Daar sommigen zich afvroegen wat er nu werkelijk inzat,
hier de onthulling want Mim kreeg de verrassing ondertussen ook.
Er zaten wat frulletjes in om te knutselen en wat zelfgemaakte zaken.
De zelfmaakdingen waren een magneet van een oude munt, een ring van fimo en een placemat-broodwrap en envelopjes.


Nu ga ik verder werken aan het zogeheten 'doopsuiker' 
want de bevalling nadert met rasse schreden...


1 opmerking:

  1. En ik was er heeeeeeeeeel blij mee! Joepie! Nogmaals dank... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...