vrijdag 4 november 2011

Nog eens joepie!

Het kan niet op deze week! De postbode zal werk hebben , binnenkort :-) want weer won ik een erg mooie weggever. 
Dit keer het meisjespakket bij "the home industry"




Ik ga er wat mee maken voor dochterlief of de januaribaby. Helemaal super dus!!!


 Bij 30 volgers ga ik ook wat weggeven, al is het maar om er wat evenwicht in te houden ;-)
Het leven kan eenvoudigweg simpel gelukzalig zijn: 
een zonnige 4 november, 
iets winnen, 
lezers op mijn blog hebben,
 commentaartjes krijgen, 
véél inspiratie opdoen bij jullie, 
een goede gezondheid, fijn gezinnetje....
Geniet allemaal nog van jullie dag én de kleine gelukzaligheden!

5 opmerkingen:

  1. zo'n schoon pakketje, geniet ervan!!! dikke proficiat!!! groetjes, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk.. ben benieuwd naar het resultaat! En naar die give away die er weldra komt!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb je pakketje vandaag op de post gedaan hoor! Veel plezier ook daarmee.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van geluk gesproken... Veel plezier ermee!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk dat je meedoet met mijn give-away !
    Ik heb mezelf aangemeld als volger en nu ben je dus alweer een stapje dichter bij de 30 !
    Groet van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...