maandag 28 november 2011

Give-away tot 18 december

Het is zover. 
Het brainstormen is gebeurd, het vervaardigen begonnen, ...
Nu het toch de tijd is van cadeautjes inpakken 
en de geliefden laten raden naar wat er onder de kerstboom of in de sintschoen ligt, 
hou ik het ook op 

een verrassingsweggever!!!

Maar, ik wil toch al vertellen dat er behoorlijk wat zal in zitten, 
gewoon omdat het einde van het jaar in zicht is, 
omdat ik hou van deze pakjestijd
omdat ik blij ben dat ik al 31 volgers heb, 
omdat mijn blog al meer dan 3000 keer beloerd werd, 
omdat jullie reacties me telkens héél blij maken
omdat ik zelf onlangs heel mooie pakjes won en dat super leuk vond, 
omdat weggeven een plezierig gevoel geeft....

Ik kan misschien al wat cryptisch zijn over de inhoud: 
iets met bloemekes, 
iets met bollekes, 
iets "aantrekkelijks", 
eigenlijk iets voor jou, voor de zoon, de dochter, de geliefde! 
Geheimzinnig genoeg? :-D

Omdat ik zelf graag lees én lezen erg belangrijk vind, 
had ik het graag op een akkoordje gegooid met jullie, deelnemers!
Als jullie een reactie achterlaten om mee te dingen naar de winst, noteer er dan ook de titel van je lievelingsboek bij. (Is natuurlijk niet verplicht!)
Een boek dat je aangreep, je leven veranderde, je deed gieren van het lachen, je altijd bijgebleven is,... 
De auteur en het genre mogen er ook bij, als je wilt. Dank je!

Dus: word (of blijf) volger, laat een reactie achter ,zet een linkje op je blog (als je er één hebt)
én vermeld (als je wilt) je lievelingsboek!

Op 18 december sluit ik om middernacht de boel af!!

Veel succes!
Lieve groet!

32 opmerkingen:

  1. ben ik eerst, ikke??? ;-) we doen graag mee met je pakjestijd! mijn beste boek ... t zijn er zoveel ... Het Spel van de engel, Carlos Ruiz Zafon, doet me trug denken aan nen hete zomer enkele jaren geleden ... we zijn benieuwd! liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Altijd spannend die verassingen!
    Mijn mooiste boek, moeilijk! Ik lees meestal flutroman's uit de bib. Eén van de weinig leesboeken hier in de kast is: Tijm, truffels en tuinen van Alex Dingwall-Main. Niet meteen literatuur maar een gezelig feel good boek dat je zo mee neemt naar de Provence, en laat dat nu net één van mijn favoriete plekjes zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi! Ik doe ook graag mee! Ik plaats een link op mijn blog ozohanneke.blogspot.com
    Mijn favoeriete boek: Anna, Hanna en Johanna van Marianne Fredriksson. Moeilijke keuze, want heb er al veel gelezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. iets met bloemekes,
    iets met bollekes,
    iets "aantrekkelijks

    Dat klinkt toch wel erg leuk en spannend, ik waag een kansje en natuurlijk zet ik reclame op mijn blog. Volger ben ik natuurlijk al.

    Lievelingsboek : Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay.
    maarre.... er zijn zoveel mooie boeken, ik ben ook superfan van Steven King!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben gek op verrassingen!!! Heb me aangemeld als volger en zet een linkje op mijn blog....

    Heb veel lievelingsboeken, maar De Talisman van Stephen King blijft wel een superboek om te lezen... (Ben een echte King-fan)

    Vind jou kinderwijsheden ook erg leuk om te lezen ;-)

    Groetjes Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ook ik wil graag een kansje wagen. Ben dol op verrassingen!

    Mijn lievelingsboek is geen hooggewaardeerde literartuur, maar lekker luchtige chicklit. Ik ben dol op alles van Sophie Kinsella, en dan met namen de 'Shopaholic' serie. Daarvan heb ik alle delen in bezit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Joehoe verrassingen ..daar is bibi hier zot van!
    je blog is dan ook een leuke plek om te vertoeven en zo komen er steeds meer volgersters bij.
    Wat mijn lievelingsboek betreft, in mijn jonge jaren: Ondraagelijke lichtheid van bestaan van Milan Kundera en op latere leeftijd (lol) 1000 Zonnen van Khaled Hosseini, Isabelle Allende met Isabelle zat er ergens tussenin
    Heel veel liefs,
    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hahaaaaaaaaaaa ik waag hier ook mijn kansje !
    Een verrassing op tijd en stond is altijd wel plezant...
    Mijn lievelingsboek ? Goh ik ben ni echt zo ne grote lezer (1m58 maar) maar ik las onlangs Water voor de olifanten (zoals de film - maar de film heb ik niet gezien) die vond ik wel ontroerend... De biografie van Tom Boonen kon me ook wel boeien en nog een boek over het wielrennersmilieu 'prikken en slikken" van Willy Voet kreeg mijn volle aandacht.
    Het boek "naar de top" van rudy van snick was ook een goeie (zijn verhaal over de beklimming van de mount everest)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ga je blog graag volgen en zet je give away natuurlijk op mijn blog. Als je zin hebt, neem daar dan een kijkje (er staat ook een give away op).
    Ik lees graag, maar ik geloof niet dat ik een lievelingsboek kan noemen.


    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. JOEPIE! Pakjestijd! Ik doe mee! Mijn all time favorite book is Daisy Fay en de Mirakelman. Over een meisje dat opgroeit en hele nare dingen mee maakt in haar gezin, maar door haar naiviteit niet vervelend beleeft. Prachtig. Geschreven door Fannie Flag, die ook Fried Green Tomatoes schreef, ook een geweldig boek en leuke film. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi, wat spannend, een verrassings give away, nou ik doe mee hoor! En ik zal een linkje op mijn blog zetten. Pffft mijn lievelingsboek...mag een kast vol ook (hier spreekt een ware boekenwurm :). Toen ik jonger was verslond ik alle historische jeugdromans van Thea Beckman. Kruistocht in Spijkerbroek was een grote favoriet. Nu lees ik met liefde alles van Isabelle Allende. Een 'boek voor grote mensen'dat ik toch minstens 5 keer heb gelezen en daarom wel een favoriet genoemd mag worden? "100 jaar eenzaamheid" van Gabriel Garzia Marques.. (mag ik nog even doorgaan?), ook heeeel mooi: 'In de schaduw van een verloren liefde" van de Koerdische auteur Mehmed Uzun

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Proficiat met al die 3tjes vooraan! Een boek dat lang in mijn hoofd heeft gezeten: De vliegeraar van Khaled Hosseini.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oooh ik doe graag mee !
    Mijn lievelings boek is een zelf geschreven verhaaltje voor mij van oma die gestorven is.
    groethes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. je maakt het wel zeer spannend en mijn nieuwsgierigheid is gewekt...
    Ik wil graag meedoen!

    enne, haar naam was Sarah. Ik krijg nog spontaan buikpijn als ik aan het boek denk. Indrukwekkend, verdrietig.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuk zo'n verrassingsgive-away, zijn we allemaal al supernieuwsgierig :)

    Ik doe dus ook graag mee, en m'n lievelingsboek is PS I love you, lekker romantisch

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo een groot rood pak:-) en dan nog bolletjes erin:-)))) dat zie ik wel zitten.
    Mijn lievelingsboek...mogen het er 3 zijn? Als kind las ik 'alleen op de wereld' bleet bleet. Als tiener las ik 'de moeder van David S' alweer bleet bleet. Enkele jaren geleden las ik 'een echt mens' ook weer verdrietig. Blijkbaar lees ik graag triestige boeken of die blijven me toch het langste bij.
    Good luck aan iedereen

    Ps: Ik starte nog maar net een blog, mocht er iemand komen kijken, dat zou fijn zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo! Mijn nieuwsgierigheid is getriggerd! Ik ben net volger geworden en plaats een linkje op onze blog www.fou-does.blogspot.com

    Ik lees boeken zoals de briefjes van een scheurkalender! Dus de vraag of de opdracht in deze give away vind ik super!
    Een echt genre heb ik niet. Ik lees graag boeken die me meevoeren naar een onbekende wereld, maar ook hopeloze liefdesverhalen of spannende thrillers. Hieronder 3 boeken die wel de moeite waard zijn:

    - de twillight saga: Ik begon met de boeken voor er sprake was van de films. Ik weet dat ik de films in vergelijking met de boeken teleurstellend vond, je fantasie is onmiddellijk aan banden gelegd.
    - Dagboek van een geisha: SCHITTEREND!
    - 'Heb me lief' van Emily loyd en josie reese. Luchtig en komisch geschreven en je gelooft onmiddellijk terug in de liefde!

    veel plezier!
    groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oja! Ik heb net 'de hongerspelen' van suzanne collins besteld! Blijkbaar ook een aanrader!

    Ik ga nu ophouden over boeken voor ik in overdrive ga.... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat leuk dat je meedoet met mijn give away en zo heb ik weer een leuk blog ontdekt.
    Ben dol op verrassingen dus ik doe graag mee met jouw give away. Ik zal straks een linkje plaatsen op mijn blog(ben nu alweer met 101 dingen bezig;-)
    fijne dag, groetjes Talitha

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Leuk! Ik laat me graag verrassen :) Ik heb niet zozeer een lievelingsboek, wel lievelingsschrijvers: Sophie Kinsella en Nicci Gerrard, echte toppers!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik heb de link gevonden.. duh.. haha
    Ik doe dus graag mee!
    Mooiste, meest aangrijpende boek: Duizend Schitterende Zonnen van Khaleid Hosseini
    Leukste, feelgoodboek: Eten, Bidden en Beminnen
    Mooiste kinderboek: Het Muizenhuis
    Trouwens... sta zelf ook in een boek met een kort verhaal: De Verassing, was n.a.v. de Margriet Thrillerwedstridj die ik dit jaar won, erg leuk!
    Lieve groetjes, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  22. oeh bloemetjes, stipjes, wat zou dat kunnen zijn? ik ben gek op verrassingen dus ik doe graag mee!! Ik heb zelf ook een giveaway op mijn blog!
    Een favoriet boek heb ik niet, wel een favoriete schrijfster; de boeken van Maeve Binchy lees ik in 1 adem uit..

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Heel nieuwsgierig geworden van al die geheimzinnigheid, zou graag zo'n pakketje onder de kerstboom vinden.
    Veel tijd om te lezen heb ik niet, maar de boeken die ik graag in een keer uit wil lezen zijn de boeken van Santa Montefiore. De laatste die ik las was De affaire, kon het haast niet wegleggen, wat tot gevolg had dat het licht pas laat in de nacht uitging en de wekker ging vroeg af.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hmm, een verrassing, wat leuk :)
    Ik doe graag mee en mijn lievelingsboek is... ofwel 'de eenzaamheid van de priemgetallen' of 'kit met peren'.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Pas je blog ontdekt en 'k vind het nu al fantastisch!! 'k ga je zeker volgen en doe ook graag mee met je verrassings give away!

    Een echt lievelingsboek heb ik niet maar verslind wel alles van Isabel Allende, Gabriel Garcie Marquez en Khaled Hosseini.

    groetjes, Nele

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee met je verrassingsgive-away, ik ben dol op verrassing (vandaar dat ik er zelf ook 1 weg geef ;)). Qua boeken, ik heb geen lievelingsboek, maar mijn voorkeur gaat uit naar leuke en grappige boeken..

    Liefs,
    Hanneke maakt

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Doe graag met je mee:-)
    Maar ik heb geen lievelingsboek, is ben een fanatieke FLOW- lezeres.
    Ik ga je volgen, en plaats een linkje!!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. oh wat spannend, verassingen! Daar ben ik dol op leukerdeleuk! En ik heb een dochter, een zoon en een man, dus het zal allemaal best leuk zijn hihi.
    En mijn favo boek. Yep die heb ik, of eigenlijk wel 7, namelijk de hele Harry Potter serie, geweldig gewoon er waren soms momenten bij dat ik gewoon een potje zat te brullen(ja dat begrijpen alleen echte HP fans denk ik hihi)
    Enne ik ga ff reclame maken op mijn blog hoor, even een linkje plaatsen, leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. mag ik op de valreep ook nog mee doen? vwb boeken, ik lees eigenlijk alles van Stephen King, mijn favorietje is Cujo...
    Ik ga ook een linkje op mijn blog zetten en volgen doe ik ook..

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Spannend spannend ik doe ook nog mee! Ik ben helemaal nieuwsgierig

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik doe ook graag mee, ik volg je al een poos, mijn lievelingsboek is "cross stitch" van diana gabaldon. Ik heb het denk ik al 10 keer gelezen. Het is het eerste biek van een serie! Zeker als je veel moet liggen! Ze zijn ook vertaald, maar dan weet ik niet hoe et boek heet. Groetjes eva marie

    BeantwoordenVerwijderen
  32. nog even op de valreep!! Ik doe ook graag mee. bedankt voor de tip.
    mijn lievelingsboekis echt in de ban van de ring. Wegdromen in de fantasy wereld.
    Ik ben nu Een lied van Ijs en vuur aan het lezen ook super!!!

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...