donderdag 28 april 2011

stond weer in uitstelmodus...

Een kwaaie gewoonte van me is om steeds vanalles uit te stellen, onder het motto "Als ik ooit eens vijf minuten tijd heb, "
Zo ook ging het met het opsturen van de Give-away(schaam-schaam)!
Dames, niet getreurd, er is niks misgelopen, ik ben gewoon nog niet in het postkantoor geraakt vanuit mijn "op-den-buiten"woonplaats!
Om het goed te maken, ben ik wél al begonnen (en ook echt wel bijna klaar) met een klein herbruikbaar extraatje om het kleinnood in te verpakken...
Zo kwam ik gelijk ook op leuke ideetjes om zakjes te maken! Later meer hierover!
de pakjes gaan dus sowieso zaterdag de deur uit!!
Laten jullie me weten of het aankomt en of je wat met het extraatje kunt?
Dank jullie wel, alvast!!
Maar nu, slaapwel! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...