maandag 11 april 2011

Naait nog eens wat

Er zit nog eens wat naaisachtigs in de pijplijn: lenteplacemats, zoals ik ze graag wil noemen! Ik tikte het stofje op de kop in een vergeethoekje van een dure stoffenwinkel en weldra (morgen dus) heb ik "keisjieke" placemats! Want wegens lekker warm weer vandaag en reuzemoe de vorige dagen door de bosklassen, begon ik pas tegen 22uur aan mijn creatieve sessie voor vandaag... en aangezien ik morgen mag uitslapen (de lieve echtgenoot staat op met dochterlief) zal ik hopelijk tegen 's middags klaar zijn!
Als ik niet van het volgende gedacht ben:

1 opmerking:

  1. Haha, geweldig! Ben benieuwd naar je placemats, plaats je ze als je ze af hebt?
    Ik ben ook blijven plakken hoor, helemaal gezellig! :)
    Groetjes!
    Jantina

    BeantwoordenVerwijderen

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...